iDetStoraHela

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Ofattbart..

Av Ida Östlund - 7 oktober 2011 20:56

Det är verkligen hemskt att det ens får hända. Att ens barn får lämna jorden alldeles för tidigt. Jag känner verkligen med dem som har förlorat sina små/stora liv till han där uppe. Jag kan inte ens sätta mig in i deras situation, kan inte ens tänka tanken på hur det kan vara att ena sekunden gosa, mysa, skratta, leka med sin lilla & sen på en handvändning så finns det inte längre :(.

Vet inte vad jag skulle göra om det hände mig själv, dom som får behålla sina små är väldigt lyckligt lottade! Det känner jag själv, Emilia är det bästa som har hänt i mitt liv. Hon gör mig hel, hon gör mig så lycklig. Att tänka mig ett liv utan henne finns inte på kartan! Skulle inte klara mig utan henne.. Men hur kan man säga så, när jag klarat mig i 20 år utan henne & nu så har hon funnits i mitt liv i 9 månader & det känns som om det alltid har varit såhär, som om det inte funnits någon tid innan hennes existens..

Älskar mitt hjärta mer än något annat <3

 

Första veckan hemma från BB.

 
 
Ingen bild

Anonym

7 oktober 2011 21:32

håller med dig om att de är hemskt. men de som stör mig mest är dom barn som får föräldrar som är riktigt störda.Ett barn kan tyvärr inte välja sin förälder men i bland önskar man att de kunde..

Ida Östlund

7 oktober 2011 23:27

Jo det är ju så. Hur man än vänder & vrider på saker & ting så är det alltid någonting som anses vara fel eller ha brister.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Östlund - 15 februari 2015 10:02

Varit dålig på att uppdatera, inte riktigt haft tiden :/. Har börjat jobba igen nu efter lite mer än 1 år hemma pga sjukskrivning och mamma ledighet. Det rullar på bra på jobbet, får jobba en hel del och det känns i både kropp och knopp att man inte ...

Av Ida Östlund - 28 januari 2015 07:49


Tidig morgon. Arvid tyckte vi skulle upp vid kl 7. Helt OK för mig eftersom man somnade före kl 22 hehe, haft "pensionärs" kvällar två kvällar i rad. Somnat före kl 22. Ganska skönt faktiskt. Igår så blev det en spontantripp ner till Hallstavik fö...

Av Ida Östlund - 26 januari 2015 16:02

Jobb.. Ja då har dagen kommit då jag ringt och meddelat att jag kommer tillbaka till jobbet den 1 februari. Det känns tungt, hade gärna velat vara hemma mycket längre med Arvid. Men man måste ju överleva på något sätt så då är det bara gilla läget oc...

Av Ida Östlund - 24 januari 2015 17:35

Ja igår så var vi över till grannarna i området för lite fredags "mys". God dricka, snacks och en massa skit snack om nästan allt. Otrolig trevlig och rolig kväll. Arvid gillade det med, skrattade, lekte och roade sig med värden :). Idag har det ...

Av Ida Östlund - 23 januari 2015 00:15


Okej det va ett bra tag sedan jag var in här nu och klottra. Arvid fyller snart 1 år (31 mars) va ju vid den här tiden förra året som man gnällde över att tiden stod still. Men jag tar tillbaka det där, nu går den alldeles för fort. Min minsta börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards